1.
Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами
педагогічного аналізу (на основі діагностування учнів, з урахуванням рішень
педагогічного консиліуму). Які особливості учнів були враховані при плануванні
даного уроку?
2. Тип і вид
уроку. Як він пов'язаний з попереднім, який матеріал даного уроку необхідно використати надалі
(які опорні поняття, знання, уміння, навички сформував учитель)?
3. Головні
завдання уроку, як вони враховувалися при реалізації мети уроку (навчальної,
розвиваючої, виховної)?
4. Поєднання
методів навчання для вивчення нового матеріалу. Організаційні форми навчання
використані для розкриття нового матеріалу (пояснити на основі діагностування і
прогнозування уроку).
5. Використані
на уроці власні новації, активні та
інтерактивні методи навчання, інноваційні технології?
6. Забезпечення
контакту з класом і з окремими учнями, організація спільної роботи учителя й
учнів, налагодження зворотного зв'язку.
7.Раціональне
використання часу для реалізації мети
уроку (навчальної, розвиваючої, виховної)?
8. Використання
навчального кабінету. Обґрунтування обраних
засобів навчання.
9.Ефективність
організації самостійної роботи учнів, використання елементів самоосвіти та
самовиховання. Застосування групових та індивідуальних підходів у навчанні.
10. Організація
контролю і самоконтролю за якістю навчальних досягнень учнів.
11. Забезпечення
цілеспрямованої оптимальної розумової діяльності учнів.
12. Контролювання
розумового перевантаження учнів.
13.Створення
проблемно-пошукової ситуації для поліпшення глибини засвоєння матеріалу,
емоційного настрою учнів.
14. Дотримання
правил педагогічного такту та
загальноприйнятої педагогічної етики, норми взаємовідносин учителя й учнів.
15. Найбільш
вдалі елементи та етапи уроку, використані форми і методи роботи.
16. Що із
прогнозованого, запропонованого не вдалося? Чому?
17. Чи
зацікавив урок учнів (чи розвивалася їхня пізнавальна активність?)
18. Як
працювати над подоланням зазначених недоліків? Яка необхідна допомога?
Немає коментарів:
Дописати коментар